مرسانا خانومیمرسانا خانومی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
مامان مهدیهمامان مهدیه، تا این لحظه: 35 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
بابا محسنبابا محسن، تا این لحظه: 40 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
همدل و همسفر شدن ما همدل و همسفر شدن ما ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

مرسانا نفس مامان و بابا

فردا روز واکسن 4 ماهگیشه

1393/6/29 1:30
نویسنده : مامان مرسانا
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااام دوستان

فردا مرسانا گلی 4 ماهه میشه.و باید واکسن بزنه.من که اصلا دلم نمیاد درد کشیدنشو ببینم.مامان مهناز و بابا محسن همراهیش می کنن.من همون بیرون منتظر می مونم.آخه ....

دلم برای بچم کبااااااااااااااااااب  میشه...

راستی خانوم گلی ما جدیدا خودشو دمر میندازه و بعد از 2 دقیقه بازی داد و بیداد می کنه.که بیاید منو وردارید.

مرسانا جونم این شبا خیلی بیقراری می کنه بخاطر لثه هاش...نصفه شب جیغ میکشه.جیگرم آتیش می گیره...

خانومی،من و بابایی عاشقتییییییییییییییییییم.خواستم یاداوری کنم نفسم..........راستی مامان جون مهناز داره میاد که شبی که از واکسن تب می کنی مراقبت باشه.واقعااااااا مادر و مادربزرگ خوبیه.خدا حفظش کنه...

پسندها (1)

نظرات (0)